Content

Kõrvalmenüü

Müügitingimused

 
Müügitingimused kehtivad veebikeskkonnas tooriistakeskus.ee (edaspidi e-pood) ostu vormistanud kliendi (edaspidi: ostja) ja e-poe omaniku AS MATE, registrikood 10063390, aadress Turu 45b, Tartu (edaspidi: müüja), vahel kaupade ostmisel. 
 
1. Üldine
1.1 Müügitingimustega kehtestatakse ostja ja müüja õigused ja kohustused, kaupade ostu ja müügi, tasumise, kohaletoimetamise ja tagastamise tingimused.
1.2 Müügitingimustes sätestamata osas lähtuvad müüja ja ostja õigusaktidest tulenevatest nõuetest.
1.3 Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poest kaupade ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
 
2. Kauba- ja hinnainfo 
2.1 Teave kauba kohta on esitatud vahetult kauba juures. Kuvatud tootepildid võivad olla illustratiivse tähendusega ning vähesel määral (värvitooni vms poolest) erineda tegelikust tootest. Toodete kirjeldused ei pruugi olla piisavad, võib esineda tahtmatuid ebatäpsusi või puududa. Kahtluse korral ja täpsema info saamiseks, vajadusel, võtab ostja ühendust AS MATE kontaktandmetel.  
2.2 Kaupade müügihinnad on eurodes ning sisaldavad käibemaksu. 
2.3 Müüjal on õigus igal ajal muuta kauba hindu. Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või -hindade muutmist tarnib müüja kauba tellimuse esitamise hetkel kehtinud hindadega. 
2.4 Ostudele, mille kogusumma jääb alla 200 €, lisandub tasu kauba kohaletoimetamise eest. Tasu sõltub pakendi suurusest ja/või ostja poolt valitud tarneviisist: 
Omniva pakiautomaat 4 €, Itella SmartPOST pakiautomaat 5 €, DPD pakiautomaat 4 €, kulleriga saatmine 10 €. 
Kohaletoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Tarnevalikul "Tulen ise järele" saatmistasu ei ole ja kauba saab kätte jaekauplusest Turu tn 45b, Tartu.
  
3. Tellimuse vormistamine  
3.1 Kauba tellimiseks lisab ostja soovitud kauba ostukorvi, valib tasumise ning kohaletoimetamise viisi ning täidab nõutud kontaktandmeväljad. 
3.2 Pärast tellimuse üle vaatamist ostja, olles eelnevalt tutvunud käesolevate müügitingimustega, märgistab tingimustega nõustumuse ja seejärel kinnitab tellimuse. Ostja e-posti aadressile saadetakse tellimuse kinnitus koos müügitingimustega.
3.3 Tellimuse kinnitamise järel kuvatakse ostjale tasu suurus, mille saab tasuda internetipanga kaudu (pangalingid Swedbank, SEB Pank, LHV) või ülekandega või sõlmida Tööriistakeskuse järelmaksu lepingu (järelmaksu pakkujaks on ESTO AS) või Inbank järelmaksu lepingu (järelmaksu pakkujaks on Inbank Finance AS).
 
4. Müügilepingu jõustumine 
4.1 Kauba müügileping loetakse sõlmituks ja see jõustub kogu tasumisele kuuluva summa laekumisest müüja arvelduskontole. 
4.2 Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitab müüja sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastab tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulu) kahe tööpäeva jooksul teate edastamisest. 
4.3 Tellimus, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse seitsme päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.
 
5. Kauba kohaletoimetamine 
5.1 E-poes tehtud tellimusi käsitletakse tööpäeviti E-R 9.00-17.00. Pärast müügilepingu jõustumist (vt p 4.1) komplekteerib müüja kauba üldjuhul samal või järgmisel tööpäeval.
5.2 Kaup toimetatakse kohale Eesti piires, müüja partnerite Itella SmartPOST, Omniva, DPD või Schenker kullerteenuste abil.
5.3 Kohaletoimetamise viis oleneb pakendi suurusest ja/või ostja valitud sihtkohast. 
5.4 Kauba kohalejõudmise aeg pakiautomaati või kulleriga jääb keskmiselt 2-4 tööpäevale alates kauba üleandmisest logistikapartnerile.
5.5 Erandjuhtudel, kui tellitud kaup asub tarnija (või tootja) laos, võib kohaletoimetamise aeg jääda 5-30 tööpäevale. Ostjat teavitatakse tarneaja pikkusest esimesel võimalusel. 
 
6. Taganemisõigus
6.1 Kui ostja soovib tellimuse esitamise järgselt ja enne müüja poolset tellimuse täitmist müügilepingust taganeda, siis teavitab ta sellest viivitamatult müüjat kas telefonil 740 2100 (E-R 9.00-17.00) või kirjalikult. Kirjalik teade tuleb saata e-posti aadressile info@tooriistakeskus.ee ning teate sisusse märkida tellimuse esitamise kuupäev, tellimuse number ja ostja kontaktandmed (ees-, perekonnanimi, kontakttelefon). 
6.2 Pärast kauba kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. 
6.3 Taganemisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui see on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Tagastatav kaup peab olema kahjustamata ja algpakendis (sh peab pakend olema avatud ettevaatlikult ja kahjustusteta) koos dokumentide ja kaasasolnud lisadega, sealhulgas kaupa kaitsvate katete ja kilepakenditega, juhul kui need on tootele lisatud.
6.4 Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on kirjeldatud p 6.3, sellel on kasutamise või kulumise märke, on müüjal õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. 
6.5 Kauba tagastamiseks esitab ostja kirjaliku taganemisavalduse 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Avalduse võib koostada kas vabas vormis või kasutada tüüpvormi ja saata e-posti aadressile info@tooriistakeskus.ee või esitada kauplusesse „Tööriistakeskus“ aadressil Turu tn 45b, Tartu.
6.6 Tellimusest taganemisel kohustub ostja tagastama kauba avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul, kas tuues eelneva kokkuleppe kohaselt kauplusesse „Tööriistakeskus” või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale. 
6.7 Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui saadetud kaup ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode). 
6.8 Müüja tagastab ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14. päevaks arvates taganemisavalduse saamisest kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. 
6.9 Müüja võib keelduda tagasimakse tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva kauba tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendi, et on kauba tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. 
 
7. Pretensiooni esitamise õigus 
7.1 Müüja vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese aasta jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on e-poe kohustus.
7.2 Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul müüja poole, saates e-kirja aadressile info@tooriistakeskus.ee või helistades E-R 9.00-17.00 telefonil +372 740 2100. Kirjale märkida tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse/arve number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus ja/või pakendist/toote puudusest pilt.
7.3 Müüja ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. 
7.4 Kui e-poest ostetud tootel on puudused, mille eest müüja vastutab, siis müüja parandab või asendab puudusega kauba. 
7.5 Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab müüja ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. 
7.6 Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja müüja võtab ostjaga ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest. 
 
8. Isikuandmete töötlemine 
8.1 Müüja kasutab ostja isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, aadress, e-posti aadress) ainult tellimuse töötlemiseks ning edastab logistikapartnerile kauba kohaletoimetamiseks vajalikud andmed.
8.2 Müüja saadab uudiskirju või häid pakkumisi ostja e-posti aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks e-poe veebilehel andnud eraldi nõusoleku.
8.3 Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldavas e-kirjas toodud juhiseid. 
8.4 Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab ostja personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub müüjal ligipääs. 
 
9. Vaidluste lahendamine 
9.1 Müüja vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. 
9.2 Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul müüja poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.
9.3 Müüja vahendusel toodete ostmisega tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. 
9.4 Kui Müüja on keeldunud ostja kaebuse rahuldamisest või ostja ei ole nõus müüja pakutud lahendusega, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada veebilehel https://komisjon.ee.
9.5 Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja müüja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. 
9.6 Lisaks eelöeldule on ostja õigus tekkinud vaidluste lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi (ODR) poole.
 
 
 
 
Müügitingimused kehtivad alates 01.01.2018



Müügitingimused
Tagasi