Content

Kõrvalmenüü

Ostuinfo

Kliendiks registreerumine
Meie e-poes müüdavaid kaupu saab osta ilma kasutajaks registreerumiseta, küll aga tagab registreerimine mugavuse: Teil on võimalik jälgida enda eelnevaid tellimusi ning uusi oste saate vormistada kiiremini, kuna isikuandmeid ei ole vaja enam uuesti sisestada.
 
 Kauba valimine ja ostukorvi lisamine
> Valige tootepuust/kataloogist soovitud toode. 
> Tootelehel näete toote pilti, see võib olla illustratiivse tähendusega ja vähesel määral (nt värvide vms poolest) erineda tegelikust tootest, ning hinda eurodes (sisaldab 20% käibemaksu). 
> Tooteinfo lehel kuvame kauba kirjelduse, tehnilised näitajad, muud kaubaga seotud teavet ning saadavuse - laoseis on reaalajas ning seetõttu pidevalt muutuv, ka kaubavalik täieneb pidevalt. Üldjuhul on pakutavad tooted 80% meie kaupluses/laos kohe olemas.  
> Kui soovite osta toodet, millel on märge "Tellimisel" (kaup on parasjagu otsa saanud või praktilistel põhjustel kohapeal ei hoiustata) ja tarneaega täpsustada, siis palun võtke meie kontaktandmetel* ühendust.
> Nupule „Osta“ vajutamisel lisatakse toode ostukorvi. 
> Meelepärase toote/toodete valimise järel vormistage kauba tellimus - selleks vajutage ekraani paremas ülanurgas ostukorviga nupule. 
 
Ostukorv
> Ostukorvis kuvatakse ülevaade valitud toodetest ja kogustest, mida saate vajadusel muuta, ning maksumus.  
  - Kui soovite osta suuremat kogust (nt hulgi), siis andke sellest teada meie kontaktandmetel* ja me teeme teile personaalse hinnapakkumise! 
 
> Väljal Makseviisid määrake Teile sobiv tasumine:  
  - „Maksan pangalingiga”: pärast tellimuse kinnitamist, saate tellimuse eest tasuda koheselt kas läbi Swedbanki, SEB või DanskeBanki.  
  - „Arvega tasumine”: tellimuse kinnituse, mille alusel saate maksta ülekandega, saadame Teie e-posti aadressile. Palume tellimuse eest tasuda 7-päeva jooksul.  
 
> Väljal Kättetoimetamine määrake pakutavatest valikutest Teile sobiv tarneviis ja täitke nõutavad väljad enda kontaktandmetega (kui olete e-poodi sisenenud registreeritud kliendina, siis andmed täidetakse automaatselt).   
 - Kauba kättetoimetamise valikute ja tarne tähtaegade kohta saab lugeda lehelt Kohaletoimetamine.  
 
> Väljale Muu info saate soovi korral märkida tellimuse täitmisega seotud vajaliku teate.
 
> Järgmisena vajutage "Vormista tellimus". Teie e-posti aadressile saabub tellimuse kinnitus, milles kirjeldatakse tellimuse sisu ja summa.  
  - Palun veenduge arve vastavuses tellitule ning korrektsetes kontaktandmetes enne tellimuse kinnitamist. AS Mate ei vastuta tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest tingitud võimalike arusaamatuste eest.
 
> Kui valisite maksmiseks panga - suunatakse Teid pangalinkide kaudu tellimuse eest tasuma. Klõpsake kas Swedbank, SEB või DanskeBank ning Teid suunatakse edasi panga lehele, kus ootab ees täidetud maksekorraldus. Pärast makse tegemist ärge unustage vajutada nupule "Tagasi kaupmehe juurde"! 
> Arvega tasumise korral leiate tellimuse, mille alusel ülekanne teha, enda e-posti aadressilt.
 
Tellimuse võtame töösse pärast tasumisele kuuluva summa täielikku laekumist.
 
 
 
* Lisainfot toodete, garantii, hoolduse, tarne- ning maksmistingimuste kohta või tellimuse edastamise kohta saate tööpäeviti kell 9.00-17.00 meie telefonil 740 2100 või e-posti teel info@tooriistakeskus.ee.

 Meie kaupluses saate ostu eest tasuda kõikide deebet- ja kreeditkaartidega, sularahas või järelmaksuga.  
 Lisaks pakume kohapeal võimalust osta kaupa ka Global Blue, Tax Free Shopping teenuse abil.  
 
Tagasi