Content

Kõrvalmenüü

Ostujuhend

Meie e-poes saab tooteid osta nii külalisena kui ka registreerunud kasutajana. 
Kasutajaks registreerumine pole vajalik kuna ostu vormistamiseks tarvilikud andmed küsime enne tellimuse kinnitamist. Küll aga tagab registreerumine mugavuse: kasutajale luuakse e-poes isiklik kasutajakonto, kus on võimalik jälgida enda eelnevaid tellimusi ning uusi oste saate vormistada kiiremini, sest isikuandmeid ei ole vaja enam uuesti sisestada. 
   •  Konto loomine on lihtne - lehel Registreeru tuleb vaid täita etteantud vorm enda kontaktandmetega: nime, e-posti aadressi, telefoni numbri  ja postiaadressiga. Kasutajakontole pääseb nupust Logi sisse e-posti aadressi ja parooli ehk salasõnaga. 
   •  Kasutame oma e-poes  HTTPS ühendust andmete liigutamiseks, mis tähendab, et Sinu arvutiühendus meie süsteemiga on krüpteeritud ning sisestatavad isikuandmed kolmandate poolte eest turvaliselt kaitstud.
 
 
Kauba valimine ja ostukorvi lisamine
 
1.  Valige tootepuust/kataloogist huvi pakkuv toode.  
   •  Tootelehel näete toote pilti, see võib olla illustratiivse tähendusega ja vähesel määral (nt värvide vms poolest) erineda tegelikust. 
   •  Müügihinnad on eurodes ning sisaldavad 20% käibemaksu. 
Tavahinnaga kaupadele võib olla valikuliselt rakendatud automaatne e-poe soodustus ja nende toodete hinnad võivad erineda jaekaupluses olevatest müügihindadest. 
   •  Tooteinfo lehel kuvame kauba kirjelduse, tehnilised näitajad ja muud kaubaga seotud teavet. Kirjeldused ei pruugi alati olla ammendavad, võib esineda tahtmatuid ebatäpsusi või puududa. Me kontrollime regulaarselt kauba teabe tegelikkusele vastavust ja võimalikud ebatäpsused kõrvaldame esimesel võimalusel. 
   •  Laoseis on reaalajas (kuvame meie kaupluses oleva hetkeolukorra) ning seetõttu pidevas muutumises. Kui soovite osta toodet, millel on juures märge "Tellimisel" (kaup on parasjagu otsa saanud või praktilistel põhjustel kohapeal ei hoiustata) ja kauba saabumise tähtaega täpsustada, siis palun võtke meiega ühendust*.
 
2.  Nupule „Osta“ vajutamisel lisatakse toode ostukorvi. 
   •  Pärast toote/toodete valimist vormistage kauba tellimus. Selleks vajutage ekraani paremas ülanurgas ostukorvi kujutisega nupule. 
 
 
Ostukorv
 
3.  Ostukorvis kuvatakse ülevaade valitud toodetest ja kogustest, mida saate vajadusel muuta, ning maksumus.  
    •  Kui soovite osta suuremat kogust (nt hulgi), siis andke sellest teada meie kontaktandmetel* ja me teeme Teile personaalse hinnapakkumise! 
 
4.  Väljal Vali makseviis määrake Teile sobiv tasumine:
    •  „Maksan pangalingiga”: pärast tellimuse kinnitamist saate tellimuse eest tasuda koheselt kas läbi Swedbank, SEB Pank, LHV või Danske Bank pangalingi.  
    •  „Maksan arve alusel”: tellimuse kinnituse, mille alusel saate maksta ülekandega sobivaima internetipanga kaudu, saadame Teie e-posti aadressile. 
 
5.  Väljal Vali kohaletoimetamine määrake pakutavatest valikutest Teile sobiv tarneviis ja täitke nõutavad väljad enda kontaktandmetega (kui olete e-poodi sisenenud registreeritud kliendina, siis andmed täidetakse automaatselt).    
    •   Palun veenduge korrektsetes andmetes enne tellimuse esitamist. AS Mate ei saa vastutada tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest tingitud võimalike arusaamatuste eest.
    •   Kauba tarne ja tähtaegade kohta saab lugeda lehelt Kohaletoimetamine.
 
6.  Väljale Muu info saate soovi korral märkida tellimuse täitmisega seotud vajaliku teate.
 
7.  Palun tutvuge müügitingimustega ning märgistage valik "Nõustun e-poe tingimustega". Tingimustega nõustumine on ostu sooritamise aluseks.
 
8.  Järgmisena vajutage nupule "Esita tellimus koos maksekohustusega". Sellega on tellimus koostatud ja Teie e-posti aadressile saabub koheselt vastav kinnitus koos arve ning müügitingimuste pdf-failidega.   
    •   Kui valisite makseviisiks panga, avaneb järgmisena leht pangalinkide valikuga. Sobival lingil klõpsamise järel suunatakse Teid vastava panga veebikeskkonda, kus sisselogimisel ootab ees täidetud maksekorraldus. Pärast maksmist vajutage kindlasti nupule "Tagasi kaupmehe juurde" ja meile jõuab info tasumise kohta.  
    •   Arvega tasumisel palume ülekande teha 7 päeva jooksul. Juhul, kui makse ei laeku tähtajal meie kontole, loeme seda ostust loobumiseks ja tühistame tellimuse. 
 
9.  Tellimuse võtame töösse pärast tasumisele kuuluva summa täielikku laekumist.  
 
 
Soovime Teile meeldivaid oste meie e-poest,
AS MATE kollektiiv 
 
 
 
* Lisainfot toodete, garantii, hoolduse, tarne- ning maksmistingimuste kohta või tellimuse edastamise kohta saate tööpäeviti kell 9.00-17.00 meie telefonil 740 2100 või e-posti teel info@tooriistakeskus.ee.

Meie jaekaupluses saate ostu eest tasuda kõikide deebet- ja krediitkaartidega, sularahas või järelmaksuga
Lisaks pakume kohapeal võimalust osta kaupa ka Global Blue, Tax Free Shopping teenuse abil.  
 

Tagasi